fifa bişileri kaptımı ? yani pesden çok daha üstün bunu kimse inkar edemez özellikle menager mod vs. gibi gerçekçilikler yüzler takımlar genç futbolcuların gerçek dünyadakine çok benzeyişleri örneğin bir anderson bir arda bir caner erkin vs. örnekleri ? düşünüyorumda fifa birebir incelemiş gibi.. tmm bu özellik pesdede vardı ama şu yoktu!
"takımınızı antreman modunda iyice hazırlayın yoksa alışamaz ve kötü sonuçlar doğurabilir." eğer böyleyse harika!...