Orjinal Mesajı Yazan: cracks
mad'cım sen son 4 senedir mclaren'in tam anlamıyla yarışın içinde olduğunu gördünmü.2003'te zaten ferrari tek başına götürdü.2004'tede öyle oldu.yine ferrari yarışlarda olsun sıralama turlarında olsun en çok kazanan ekipti.2005 sezonunda renault mclaren'le ciddi bi yarışa girmeden seneyi kapattı.bunun tek nedeni ferrarinin arabasını tam olarak hazırlayamamasıdır.hatta hatırlarsanızki schumi ilk 4-5 yarış f2004'ün adeta az modifiyelenmiş hali olan f2004m arabası ile yarıştı.sonrada f2005'e geçti.e tabi mclarende bundan yararlandı ve ferrarinin önünde tamamladı sezonu.2006 sezonunda ferrari 2005 sezonuna göre daha iyiydi.araba geliştirilmiş rakiplerle mücadele edecek konuma gelmişti.en önemlisi schumi'nin 2005'teki tutukluğu 2006'da kendisinden gitmişti.ama renault'da 2005'teki performansından bişe kaybetmemişti.son yarışa kadar giden mücadelenin ardından alonso ipi göğüsledi.
2003'te takım olarak pek iyi olamasalarda Kimi şampiyonluğu son yarışta kaybetti.2005'te Alonso şampiyonluğu sezonun bitimine 2 yarış kala garantiledi ama Renault takımlar şampiyonluğunu son yarışta aldı.McLaren o sezonun en iyi takımıydı ama artık klasikleşen motor sorunları nedeniyle dayanıklı Renault'nun hep bir adım gerisinde kaldı.yine 2005 sezonunda Raikkonen,şampiyon Alonso ile aynı sayıda yarış kazandı (7).o sezon 2. pilotlar açısından baktığımızda Montoya,Fisichella'dan daha fazla yarış kazandı ve daha fazla puan aldı.