Orjinal Mesajı Yazan: Mad_Dragon
Orjinal Mesajı Yazan: adu
Evet ama seneye yarışamayacaklar ya o yüzden dedim.
öyle bir şey yok.McLaren'in aldığı ceza;bu sezon aldığı tüm puanlar silindi,sezonun geri kalanında takım puanı alamayacaklar ve 100 Milyon$ para cezası...
hayır arkadaşım seneye yarışması için adını temize çıkartması gerekiyor.
Dünyaca ünlü McLaren Mercedes F1 takımı bu sezon Ferrari takımına soktuğu iddia edilen casus dedikodularıyla çalkalanıyordu. Bu sebepten dolayı açılan davalar sonuçlandı ve McLaren Takımı bu sezonki yarışlardan ihraç edildi. Markalar klansmanında yer almayacak takımın pilotları Fernando Alonso ve Lewis Hamilton ise sürücüler klansmanlarında puanlarını koruyabilecek.
McLaren takımının bir sonraki sezon yarışlara katılabilmesi için adını temize çıkartması şart koşuldu.
McLaren Mercedes ayrıca 100 Milyon dolarlık ceza alarak rekor kırdı. Cezaya, bu sezon yarışlardan kazandığı ve kazanacağı her para dahil olacak