XII Orjinal Mesajı Yazan: boranersoy kardeş herkesinkini yapmışsın benimkini unutmuşsun Unutmadım sadece imageshack sitesi silmiş tekrar upload etmek zorunda kaldım..
BrNrSy Orjinal Mesajı Yazan: XII Orjinal Mesajı Yazan: boranersoy kardeş herkesinkini yapmışsın benimkini unutmuşsun Unutmadım sadece imageshack sitesi silmiş tekrar upload etmek zorunda kaldım.. teşekkür ederim ellerine sağlık
XII Orjinal Mesajı Yazan: I0_RoBiNHo_I0 Kardeş benim formaları yapıon mu Verdiğim forumda istemişsin zaten..
XII Orjinal Mesajı Yazan: Joseemre Benim arkadaşımda çok begendı onada yaparmısın? BARIŞ B. 10 Buyur.... Millet 2den fazla istek yapmayın artık...Sabah zaten işyerindeyim.Akşamda iftar fln derken çok az bir zaman kalıyor.Şuanlık hiç forma yazmadağım arkadaşlar için vakit ayrıcam.Teşekkürler..
harunatak arkadaşım çok saoL bide Sarı Laciret ÇubukLu Formaya kiLLForYou. 34 eLif 34 yazarmısın te$ekkürLer.