Orjinal Mesajı Yazan: XII
Tamamdır millet şuan işyerindeyim akşamüstü eve gidince halledicem.ayrıca formaları ben yapmadım tekrar hatırlatırım bu yüzden fontlar yok elimde..
Yav XII sen fenerbahcelileri düsün yeter burası fb kanalı diger takımlardan bir arkadasta onlara yapar cok sagol tekrar fontları yapmasanda emek veriyorsun fonları yapan arkadasında emegine saglık