Mustang.Q7_ Bende yapıyorum ama nasıl resim haline getirip upload edeceğim söylermisiniz?? Ahada yaptım:D
Mustang.Q7_ **Sağol. Ben profesyonel değilim.Ama senin gibi bir profesyonelin elinden bir animasyon bekleriz.:)**
Mustang.Q7_ **Profesyonel derken yani eskiden beri uğraştığı için söyledim. Gerçek profesyonelden bahsetmedim:D:P**
crdsa Tamam anladım :D:D Boş zaman bulursam birkaç dakikalık bir animasyon yapacağım, futbolla ilgili olacak tabii ki :D
Mustang.Q7_ **Benim filli milli bişeyler yaptığıma bakmayın. Aslında bende futbolla ilgili yaparımda..:rolleyes: :D **
crdsa Güzel, ama biraz daha önem ver :) Mesela kalenin altına direk yapma :D Direkleri beyaz yapsan iyi olur bir de :)
Mustang.Q7_ :D Kaleye fazla önem veremedim. Bide başında Ronaldo'nun duruşu gibi bir duruş var. Oraya fazla Next Frame yapmadığım için tam görünmemiş.:)
crdsa Yapmayalı uzun zaman oldu sanırım. İşte tek kale çalışmam :D http://img243.imageshack.us/img243/9758/tekkaleib4.gif Pek zamanım olmadığı için bazı detayları kaçırmışım, kalecinin direğin önünde gözükmesi gerektiği gibi :D
crdsa Sağol, beğendiğine sevindim. Yalnız birkaç kez daha izledim de adam resmen top cambazı olmuş :D
wickedqame **oha ya mükemmeL yapıyosun:D konuyu iLk kez bugün gördüm.. Bastan sona üşenmeden hepsini zevkLE izledim:D Hepsi harika:)**
crdsa Tekrar canlandırıyorum konuyu :) Bir tane daha var da yeni banlandık, şimdi biri çıkıp siyaset yasak deyip banlamasın diye koymuyorum.
Dio Hudson çok güzel bi tane yaptım ama kaydedilmiyor. Cannot create the file.'''' sistem belirtilen yolu bulamıyor diye hata veriyor ne yapmam lazım??