Kerem Şiddet içerikli bir animasyon daha :p yiğenim çok sevdi bu animasyon'u 2 çöp adam'ı da eliyle dövüyor :D
The Groove Orjinal Mesajı Yazan: Kerem Şiddet içerikli bir animasyon daha :p yiğenim çok sevdi bu animasyon'u 2 çöp adam'ı da eliyle dövüyor :D Wow Dayı Kerem :D
crdsa Burak süper olmuş :D Zidane hiç akıma gelmemişti :) Batuhan bana gösterdiğini koysana buraya, güzel olmuş gerçekten :D Ben koyacaktım ama sana da sormak lazım :D
crdsa Diğer kaleyi de düz yapsaydın daha iyi olurdu. Top süper gitmiş :D bunu Batuhan yaptı :D ben yapmadım
Kerem Orjinal Mesajı Yazan: The Groove Orjinal Mesajı Yazan: Kerem Şiddet içerikli bir animasyon daha :p yiğenim çok sevdi bu animasyon'u 2 çöp adam'ı da eliyle dövüyor :D Wow Dayı Kerem :D Amca Kerem olucak o :D
crdsa Orjinal Mesajı Yazan: Mad_Dragon bir animasyon daha yaptım ama burada yayınlarsam kesin banlanırım :D (+18 :D) ben de öyle birkaç çalışma yaptım :D:D:D
Eagle_Claw Orjinal Mesajı Yazan: Fernando Torres Sanz Ahmet süper olmuş hepsi. 3.de sanki top girmemiş de zorla sokuyo gibi gözüküyo :D:D Sağol sen olmasan öğrenemezdik bu programı. Evet 3. biraz kötü oldu :D
crdsa Büyük bir çalışmaya hazırlanıyorum. 90 dklık bir maç yapacağım :D:D:D eğer çok ise 30a indirebilirim :D:D:D 10 da olabilir :D:D:D
Mad_Dragon Orjinal Mesajı Yazan: Fernando Torres Sanz Büyük bir çalışmaya hazırlanıyorum. 90 dklık bir maç yapacağım :D:D:D eğer çok ise 30a indirebilirim :D:D:D 10 da olabilir :D:D:D fazla uçmasak? :D
crdsa tamam :D:D bu arada bundan sonra link olarak versek iyi olur benim bilgisayar bu konuyu açınca msni kapatıyo :D