crdsa Pivot animasyon programı ile basit animasyonlar yapmaya başladım. Zamanı iyi geçiriyor. Basit olsa da yaptığım animasyonları buraya koyacağım. Yorum yaparsanız sevinirim.
crdsa ya onda çim eklemek istedim ondan çok büyük oldu :D http://img183.imageshack.us/img183/9689/top3zh9.gif
crdsa yaa aklıma bir şey gelmiyor. canım devam etmek istiyor ama yapacak konu bulamıyorum. yardım edin :D
Kerem Bende sizinle aynı konu bulamıyorum komik olarak ama ilk denemem güzel bir program zevkli :) bende küçük bir tane yaptım bakalım beğenicek misiniz ? Tekvando mübarek :p
crdsa güzel olmuş sizinkiler de. ama bakın o ilk başta çıkan adamı soldaki delete ile silin. sonra file - load figure type diyip pivotun klasörden man dosyasını seçin. bu adam daha iyi, ayakları da var :D Bu da yeni animasyonum, Robinson :D