gencfb07 son formaları var zaten kerem arkadaşımızın 07/08 edition yaması yüklü üstüne 4 büyükler kits pack yaması yüklü birtek kaleci forması eskiydi ondan istedim
crdsa Orjinal Mesajı Yazan: Fernando Torres Sanz neyse ben de Arsenalın eski mavi formasını istiyorum.
mc_shewa oho herkesin formasını öne aldın bzimkini sona bıraktın aga biraz çabuk olsun 5 dk ya kadar bitir lütfen arkadaşlara göstercem oke maç yapcaz ondan sonrada
crdsa Orjinal Mesajı Yazan: Fernando Torres Sanz neyse ben de Arsenalın eski mavi formasını istiyorum. O2 li dönemden mavi forması vardı arsenalin
easports arkadaş bilgisayar hata verdi kendini yeniden başlattı forma gitti ben sana şimdi başka forma atıcam
mc_shewa ben başka forma isteseydim bulurdum oraya yazmısın istediğinz forma 30 dkda yapılır die 2 saatten beri beklioz forma yok yapmıcaksan yapmıcam de benide beklettirme
easports http://rapidshare.com/files/54969893/gshome.bmp.html al işte bilgisayar kapanmasaydı yapardım