gencfb07 seninki hangi takım forması aga önemli diil beklerim sıramı nede olsa burası türkiye devlet dairelerindede bekletiyolar adamı :D
crdsa bu ne böyle? konuşur gibi yazıyorsunuz. yaptın mı ne zaman biter bitti falan ohoooo... neyse ben de Arsenalın eski mavi formasını istiyorum. :rolleyes:
metinoktay kardesim dalga mi geciyorsun ne ,ne bu baskasinin formasini arkasini boyamisin paint ile...11yasinda cocugu adam yerine koyarsan böyle oluyor
easports arkadaş onu bikere ben önceden yapmıştım ve başka siteye koymuştum sakın o benimkini almasın
easports sana ben başka fb forması vereyim ama kaleci depil linki altta http://rapidshare.com/files/54952539/vcvh.bmp.html