AL[e]N

Cok güzel olmus -- ben bilmedigim için soruyorum 1.bunları oyuna nasıl aktariyoruz 2. mac baslayinca yine sagda senin yaptigin logolarmi gözüyor ... ama harika olmus bende böyle bir sey ariyordumm

bunla ilgili bir patch varmı


canavar264

Orjinal Mesajı Yazan: AL

Cok güzel olmus -- ben bilmedigim için soruyorum 1.bunları oyuna nasıl aktariyoruz 2. mac baslayinca yine sagda senin yaptigin logolarmi gözüyor ... ama harika olmus bende böyle bir sey ariyordumm

bunla ilgili bir patch varmı

1.GGS ile oyuna aktaracaksın.....

2.Evet bu logolar görünecek......

Bununla ilgili yaptığım bir yama yok...

Yapan var mıdır onuda bilmiyorum....

:)


caglar92

Orjinal Mesajı Yazan: caglar92

ggs ile 0_text 535 ve 536 yı açıcan ve değiştirmek istediğin amblemi her ikisindede bulup değiştirecen.....

ya arkadaşım ikisinide buldum ama değiştirme işlemini nasıl yapacam

oops bitmaP size doesnt match with the select file diye yazı çıkıyo

ÇALIŞMALARIN DA SÜPER MÜTHİŞ

LÜTFEN CEVAPLAYIN


manch

arkadaşlar sizden isteğim bir büyüğünüz olarak karşıyaka takım amblemi ve forma logosu istiyorum pesfan ile çalışacak yardımlarınız için teşekkür ederim.


Smertus

Takım logosunu anladım da Lig logosunu nasıl değiştiricez?


semih6767

http://www.imageturk.com/goster.php?res=bed3f8e754b71702aefcr.jpg valla bu lgo ve A.sebat spor Adana demir sporu yaparmısn ricam bu kolaya gelsin


canavar264

Orjinal Mesajı Yazan: semih6767

http://www.imageturk.com/goster.php?res=bed3f8e754b71702aefcr.jpg valla bu lgo ve A.sebat spor Adana demir sporu yaparmısn ricam bu kolaya gelsin


LaTif_De_Davids

slm : amplmleri yapan arkadaşım çok güseller yaptıkların.. senden bişi isticem mami baba die bi kşi bu steden bi yama çıkarmış

orda yama yapmış ama pes6 fazla amplemler eklenmeyince ***pesfan editörle*** oda 20 tane felan dosya koymuş onalrı pes6 dizndeki dat klasöründeki o_text e ımprlayın dior bnde ımptladım. bi baktım şahane bişi yaaw pes6 da ki tüm takıamlrın amplemelri hd ülke takımalrıda dahil bütün 2008 takımalrı war anlaşılan süper bişi bunu nasıl yapa bilirizz bi bilginiz warmı onu soracaktım.. biras çok uzattım ama :D:D:D bana bu konu da yardımcı olurmusunuz. cwpbekliorum bi yam çıkaracağımda bütü amplmlerin anlattıkalrım gib olması istiorum BİRDE ŞEYsana özelden mesaj atılmıor napımm artık burdan wrecez bnm adresimi ekelrmsin LÜTFEN

esmerim_latif@hotmail.com en kısa zamnda cwp bekliorum


_Mokoena_

Ya öncekiler görünmüyo... Partizan logo su yapabilir misin? ;) Şimdiden tşk ler


BuLiX

Banada Abı

- Rubın Kazan

- Shaktar Donetsk (2008)

- Duisburg (2008)

- Tff Logsu Duzgun ama gusel bır hdlık katarmısn abı

Resimleri:


canavar264

Orjinal Mesajı Yazan: _Mokoena_

Ya öncekiler görünmüyo... Partizan logo su yapabilir misin? ;) Şimdiden tşk ler

ggs pesfan


canavar264

Orjinal Mesajı Yazan: BuLuT_Harry_Emma

Banada Abı

- Rubın Kazan

- Shaktar Donetsk (2008)

- Duisburg (2008)

- Tff Logsu Duzgun ama gusel bır hdlık katarmısn abı

Resimleri:

ggs pesfan

ggs pesfan

ggs pesfan


« Önceki Sayfa Sonraki Sayfa »

Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net

Özel Teşekkür: sistemhost.com