AL[e]N
Cok güzel olmus -- ben bilmedigim için soruyorum 1.bunları oyuna nasıl aktariyoruz 2. mac baslayinca yine sagda senin yaptigin logolarmi gözüyor ... ama harika olmus bende böyle bir sey ariyordumm
bunla ilgili bir patch varmı
Cok güzel olmus -- ben bilmedigim için soruyorum 1.bunları oyuna nasıl aktariyoruz 2. mac baslayinca yine sagda senin yaptigin logolarmi gözüyor ... ama harika olmus bende böyle bir sey ariyordumm
bunla ilgili bir patch varmı
Orjinal Mesajı Yazan: AL
Cok güzel olmus -- ben bilmedigim için soruyorum 1.bunları oyuna nasıl aktariyoruz 2. mac baslayinca yine sagda senin yaptigin logolarmi gözüyor ... ama harika olmus bende böyle bir sey ariyordumm
bunla ilgili bir patch varmı
1.GGS ile oyuna aktaracaksın.....
2.Evet bu logolar görünecek......
Bununla ilgili yaptığım bir yama yok...
Yapan var mıdır onuda bilmiyorum....
:)
Orjinal Mesajı Yazan: caglar92
ggs ile 0_text 535 ve 536 yı açıcan ve değiştirmek istediğin amblemi her ikisindede bulup değiştirecen.....
ya arkadaşım ikisinide buldum ama değiştirme işlemini nasıl yapacam
oops bitmaP size doesnt match with the select file diye yazı çıkıyo
ÇALIŞMALARIN DA SÜPER MÜTHİŞ
LÜTFEN CEVAPLAYIN
arkadaşlar sizden isteğim bir büyüğünüz olarak karşıyaka takım amblemi ve forma logosu istiyorum pesfan ile çalışacak yardımlarınız için teşekkür ederim.
Takım logosunu anladım da Lig logosunu nasıl değiştiricez?
http://www.imageturk.com/goster.php?res=bed3f8e754b71702aefcr.jpg valla bu lgo ve A.sebat spor Adana demir sporu yaparmısn ricam bu kolaya gelsin
Orjinal Mesajı Yazan: semih6767
http://www.imageturk.com/goster.php?res=bed3f8e754b71702aefcr.jpg valla bu lgo ve A.sebat spor Adana demir sporu yaparmısn ricam bu kolaya gelsin



slm : amplmleri yapan arkadaşım çok güseller yaptıkların.. senden bişi isticem mami baba die bi kşi bu steden bi yama çıkarmış
orda yama yapmış ama pes6 fazla amplemler eklenmeyince ***pesfan editörle*** oda 20 tane felan dosya koymuş onalrı pes6 dizndeki dat klasöründeki o_text e ımprlayın dior bnde ımptladım. bi baktım şahane bişi yaaw pes6 da ki tüm takıamlrın amplemelri hd ülke takımalrıda dahil bütün 2008 takımalrı war anlaşılan süper bişi bunu nasıl yapa bilirizz bi bilginiz warmı onu soracaktım.. biras çok uzattım ama :D:D:D bana bu konu da yardımcı olurmusunuz. cwpbekliorum bi yam çıkaracağımda bütü amplmlerin anlattıkalrım gib olması istiorum BİRDE ŞEYsana özelden mesaj atılmıor napımm artık burdan wrecez bnm adresimi ekelrmsin LÜTFEN
esmerim_latif@hotmail.com en kısa zamnda cwp bekliorum
Ya öncekiler görünmüyo... Partizan logo su yapabilir misin? ;) Şimdiden tşk ler

Banada Abı
- Rubın Kazan
- Shaktar Donetsk (2008)
- Duisburg (2008)
- Tff Logsu Duzgun ama gusel bır hdlık katarmısn abı
Resimleri:




Orjinal Mesajı Yazan: _Mokoena_
Ya öncekiler görünmüyo... Partizan logo su yapabilir misin? ;) Şimdiden tşk ler

ggs
pesfan
Orjinal Mesajı Yazan: BuLuT_Harry_Emma
Banada Abı
- Rubın Kazan
- Shaktar Donetsk (2008)
- Duisburg (2008)
- Tff Logsu Duzgun ama gusel bır hdlık katarmısn abı
Resimleri:

ggs
pesfan

ggs
pesfan

ggs
pesfan


Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net