canavar264 Uzun zamandır logo yapmıyorum, ..... bundan dolayı bazı hatalar olabilir, .... kusura bakmayın.... Öncekilerin görünmemesinin sebebi; silinmiş olmaları, sitenin değişmiş veya kapanmış olmasıdır.....
LaTif_De_Davids abi rubin kazanın amplemini koyarmısınnız... ama acil g.g.s ile çok kötü oluyor yani bn pesfan editörle eklemek isitom lütfen koyarmsınnız
canavar264 Orjinal Mesajı Yazan: samirnasri abi rubin kazanın amplemini koyarmısınnız... ama acil g.g.s ile çok kötü oluyor yani bn pesfan editörle eklemek isitom lütfen koyarmsınnız ggs pesfan
semih6767 canavar264 cok saol mübarek insansin eline saglık calısmaların devamı dılıyorum cokk tskkkederimmmm
LaTif_De_Davids barça celtic gs ş.donets BUNALRI BANA HD HALİNE GETİRİRMİSİN CANAWAR ADLI ÜYE ABİİ HEMEN AMA ÇOK ACİL
LaTif_De_Davids ya başka yapandammı yok acil lazım arkadaşalr hd haline getirecek warmı çok acil heemn bugün olamsı lazım
canavar264 Orjinal Mesajı Yazan: samirnasri ya başka yapandammı yok acil lazım arkadaşalr hd haline getirecek warmı çok acil heemn bugün olamsı lazım ggs pesfan ggs pesfan ggs pesfan
LaTif_De_Davids çok saol abii birde bana hd olarak helsin borg,rosenborg,kopenhag,dnamı kew,rangers,belenses,boca junıors, bunalrı yaaprmsın canawar adlı üye abi yada bulan hd olarak koysun hemen
semih6767 logoları begendıyım ıcın bir ricam var gene pendikspor,ç.dardanel,Adanaspor,Maltepespor,denizli B, Beylerbeyi,Zeytinburnu Valla cok fazla logo istedim kusuruma bakma yapabıldıklerı pes fan ve ggs uyumlu Yaparmısn hyrlı calısmalar kolay gelsın
Smertus Zenit'i Pesfan editör için yaparsan sevinirim!Şimdiden eline sağlık abi Birde kulüp amblemleri pesfan ve GGS ile atılıyor biliyorum ama Lig logolarını nasıl ekleyebiliriz bilen var mı?Teşekkürler cevap yazan olursa.
_EsEsim_ lig logolarınıda g.g.s ile atıyoruz g.g.s ile aç e_text i sona sırayla bak bütün unkownlara bulunca değiştirmek istediğin ligin logosunu elindeikiyle değiştir yardımcı olduysam bi tşr. hakkettim :D:D şakka şakka hadi ii çalışmalar
canavar264 Orjinal Mesajı Yazan: mert93 Zenit'i Pesfan editör için yaparsan sevinirim!Şimdiden eline sağlık abi Birde kulüp amblemleri pesfan ve GGS ile atılıyor biliyorum ama Lig logolarını nasıl ekleyebiliriz bilen var mı?Teşekkürler cevap yazan olursa.
BuLiX Bank asyanın Logosunu 64*64 128*128 256*256 yaparmısn abı vede Arkasında TSL de Gıbı Beyazlık Olabılırse Gusel Olur Bide BU KAYSERİ
Smertus Zenit için sonsuz teşekkürler!Birde logo yapımıyla ilgili tutorial hazırlasana :D çok güzel olur