Orjinal Mesajı Yazan: kofal
O ne böyle be??????Harika olmuş.Muhteşem olmuş.Mükkemmelino olmuş.Bir de csk moscova,spartak moscova,cievo vereona ve de bochum amblemleri yapsan mükkemmel olucak.Yanlız bir de bunları nasıl eklioz.Pes Fan ile yapamıorum.Amblem bölümünde add amblem seçeneğine basılmıor.
büyük ihtimalle senin option filen amblemle dolu, ondan aktif değildir.
Gereksiz birkaçtane sil olacaktır o zaman..........
Ayrıca en küçükler Pesfan uyumludur.........





