canavar264 Bişey değil. Beğendiysen sevindim... **haklısın güzel olmadı ama farklılık olsun dedimm..**
_M e E r t y z_ **Abi diğer Fenerbahçe armaları daha iyiydiler ama yinede eline sağlık buda değişik bi çalışma olmuş**
_DiSsMaKeR_ Orjinal Mesajı Yazan: canavar264 Orjinal Mesajı Yazan: King07 şu belediye nin fantasty bi logosunu yaparmısın aga Beko basket ligindeki kepez oralıyım :D Kullandığım resimler çok küçük olduğu için pek iyi olmadı. Daha büyük resim bulursan yolla yeniden yaparız... Küçükler Pesfan uyumludur... YOK BE AGA EN SON KOYDUKLARIN SÜPERRR! :)
nouman21 abi bana ingiltere,italya,fransa,ispanya,bundesliga,other a ,b birde avrupa afrika falan bunların logolarını yapabirmisin yaparsan cok sevinirim vede pes e uyumlu olursa sevinirim :) ggs den oyuna atcam da uyumlu olması lazım...
canavar264 Orjinal Mesajı Yazan: BAHCECI kardes benim icin bu logolar yaparmisin simdiden tesekkurler chelsea dışındaki takımın adı nee?
nouman21 abi benim istekleri es gecme lütfen :( :( abi pes e ggs den koycam o yusden bi buyuk bide kucuk olması lasım boyutlarını bilmiyorum ama sen bilirsin abi simdiden cok saol..
canavar264 Orjinal Mesajı Yazan: nouman21 abi benim istekleri es gecme lütfen :( :( abi pes e ggs den koycam o yusden bi buyuk bide kucuk olması lasım boyutlarını bilmiyorum ama sen bilirsin abi simdiden cok saol.. merak etme tüm resimler bunlarsa kolay yalnız boyutlarını öğrensen ii olacak yoksa uymaz
nouman21 abi büyükler 64*64*8 (256 colors) kücükler 32*32*4(256 colors) simdiden tesekkürler abi bu arada yaptıgın logoları cok begeniyorum eline saglık :)
canavar264 Orjinal Mesajı Yazan: nouman21 abi büyükler 64*64*8 (256 colors) kücükler 32*32*4(256 colors) simdiden tesekkürler abi bu arada yaptıgın logoları cok begeniyorum eline saglık :) 128x128x8(256)(ikincisi...) yaptım hepsine olur.ben denedim.ikincisi... diğerlerinide yükliycem. küçükler ggs uyumlu........... başka varmı??............
yilmassh Orjinal Mesajı Yazan: canavar264 Orjinal Mesajı Yazan: BAHCECI kardes benim icin bu logolar yaparmisin simdiden tesekkurler chelsea dışındaki takımın adı nee? Usta chelsea disindaki Takimimizin adi Denizli Belediye Spor TFF 3.lig de ok
canavar264 Orjinal Mesajı Yazan: BAHCECI Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: canavar264 Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: BAHCECI kardes benim icin bu logolar yaparmisin simdiden tesekkurler chelsea dışındaki takımın adı nee? Usta chelsea disindaki Takimimizin adi Denizli Belediye Spor TFF 3.lig de ok
gencfb07 Orjinal Mesajı Yazan: canavar264 Orjinal Mesajı Yazan: gencfb07 kardeş tsl logosu yaparmısın örnekler altta yav kardeş biride uymadı ggs ye ggs uyumlu tsl ve uefa logosu istiyorum uefa logosunu other a ve b ye koyucam tslyide other c ye uygun yapıver lütfen
canavar264 zaten bunlar ggs uyumlu bende oluyor.......... Hepsini yaparken GGs uyumlu olmasına dikkat ediyorum...