XII Orjinal Mesajı Yazan: alicann1905 bence herkes orjinal alsın artık bu Fifayı çünkü hak ediyo efsane bir oyun oynuyoz sonuçta Bence şuan tam haketmiyor nezaman chelsea gidi Fb'nin oyuncuların full facelerini yaparsalar 2008 uefa finalinin oynanacağı Saraçoğlunu eklerseler ozaman orjinal fifaya evet..gerçi bir iki yıldır güzel işler yapıyorlar ama hala ligimiz çok düşük oyunda diğer liglere göre..Koskoca takımıda 2,3 face var...Pesin yeni çıkacak oyununda milli takımın full faceini yapmış adamlar geçen seneki gibi gidip onuda orjinal alıcam ama fifa için şuan aynı şeyi söyleyemem malesef
EBA79 Arkadaşlar XII dediği doğru İi güzel 6S nin var ama Diğer takımlardada olması daha güzel olmaz mı bu arada Fenerbahçe'nin facelerinin yapılması FIFA nın daha çok satılmasına neden olur nede olsa Türkiye'de 30 Milyon FB li Var. Hemde Fenerbahçe' Taraftarı 6S ve BJK den daha fazla para harcıyor takımlarına :D
hicbisey kesinlikle orjinal alacak kadar gelecek vaadetmiyor .. ama pes 2008 i bulabilirsem orji alıcam ;)
XII **6sda kimin face'i varki ben hakan şükürle song'u hatırlıyorum...vardır yine bikaç tane ama sonuçlar bir elin parmaklarını geçmiyor...Ona bakarsak FB'dede olacak appiah kezman carlos faceleri..dediğim gibi az..Ligimizin değeri bu mu?**
saydam Orjinal Mesajı Yazan: XII 6sda kimin face'i varki ben hakan şükürle song'u hatırlıyorum...vardır yine bikaç tane ama sonuçlar bir elin parmaklarını geçmiyor...Ona bakarsak FB'dede olacak appiah kezman carlos faceleri..dediğim gibi az..Ligimizin değeri bu mu? Sen lige verilen degerden ziyade fenere verilen degerden şikayetcisin sanırımı... Liginin orda olduguna şükret önce fanatikligin ne anlamı var burda GS yazarken bile 6 (altı) yapıyorsun nedir yani burdaki amacın GS faceleri hakan şükür inamoto song orhan Ak ümit karan ergün pembe Aykut ercetin okan buruk h.kabze cihan ayhan akman
alicann1905 ya olay şu GALATASARAY Türkiyede febe den ve bjk den daha çok tanındığı için çoğu face yapılıo! febede de bi carlosla, kezman , appiah tanınnıo o yüzden onu yapıolar! yani GALATASARAY Dünyaca Tanınıyor febenin oyuncuları tanınıyor ;) ;)
must_1907 Türkiye'ye bi tane orjinal getirsinler tüm korsancılar ondan çeker nasıl olsa orjinal satılmıyo:D ama bu sene orjinalini alcam
cangele9 aslı varmı bilmem ama bizim buraya fifa 2008 geldi herkesin bahsettiği gibi sahte olabilir ama ben sanmıyorum çünkü o cdci çok dürüst biri :d
SkyJacker. o dediğin fifa07 nin yamalanmış hali . FIFA 08 28 Eylül de çıkıyor . merakla bekliyoruz [:
S_24 cd cinin dürüst lüğüne değil oyun 28 eylülde orjinal olarak çıkacak şuan türkiye de hiçbir yerde fifa 08 orjinal olarak yok orjinal de olmadan korsanı olmaz herhalde
PetRe oyun 28 eylülde piyasada olacak orjinal olarak. kopyası ise en gec 5 gun içinde piyasada olur:rolleyes:
saydam 28 eylül gelsin isterse orjinal oyun türkiye de olmasın ama korsan piyasada olur malesef ve cok yazıkki emege saygımız olmadıgı icin biz Türkler yine korsan alıcaz aslında tabiki maddi özgürlüklerlede ilgili bir durum ama insan kendi basına geldigini düşününce cok üzülüyor
salyum Orjinal Mesajı Yazan: saydam 28 eylül gelsin isterse orjinal oyun türkiye de olmasın ama korsan piyasada olur malesef ve cok yazıkki emege saygımız olmadıgı icin biz Türkler yine korsan alıcaz aslında tabiki maddi özgürlüklerlede ilgili bir durum ama insan kendi basına geldigini düşününce cok üzülüyor emege saygısızlıkla alakası yoq abi cok pahalı oluyo paramız olsa bizde orjinalini alırız tabi
denizmn abi tamam 28 inde çıkacak peki internete ne zaman düşer burada ne orjinal satan var ne korsan
PetRe oyun 28 eylülde tüm avrupada aynı anda çıkacak dolyaısıyla türkiyede 28 eyluldeo orjinalini bulabilirsiniz.en geç 3 gün içindede korsanları çıkar zaten:rolleyes: