EBA79 Arkadaşlar Ben FIFA 08'in 28 Eylül'de Çıkcağını Duydum. Acaba Bu Türkiye'ye Geliceği Zaman Mı? Yada Avrupa'da Piyasaya Çıkıcağı Zamanı Mı? Lütfen Yorumm...
cersey bence avrupadır ama türkiyeye 28 inde gelir aksilik olmazsa nete de çıktıktan 2-3 gün sonra gelir heralde;)
Vanquish maaşallah herkez sınırsız adsl takılıyo galiba :) demoyu indirdim, o bile yedi bitirdi,artık karaborsacının önünde sabahlıycaz :D
XII **Valla millet hele bi çıksın oyun güzel olsun indirip hayrına yollicam millete.yeterki güzel bir oyun çıkarsınlar..**
ugurucar1992 Turnuvalara katılmak için orijinal oyununuzun olmasımı gerekiyo (sanki biyerde böyle bişi gördüm)
feyyaz_bjk Orjinal Mesajı Yazan: ugurucar1992 Turnuvalara katılmak için orijinal oyununuzun olmasımı gerekiyo (sanki biyerde böyle bişi gördüm) Turnuva derken kasıt SCN ligleriyse evet Ea Odalarında oynanır maçlar ... 60 ytl karşılığında bedeli ödeyerek orjinal oyun satın alabilirsin..
feyyaz_bjk Orjinal Mesajı Yazan: ugurucar1992 teşekkürler bilgi için Ben teşekkür ederim iyi forumlar...
alicann1905 bence herkes orjinal alsın artık bu Fifayı çünkü hak ediyo efsane bir oyun oynuyoz sonuçta
XII Orjinal Mesajı Yazan: emsipi1907 xıı kardes bu forma resmini nerden ve nasıl yaptın soleye bilirmsniz Bi forumda yapıolar.İstersen p.m at link yollim yoksa reklama girer..