Orjinal Mesajı Yazan: R9_ozankutlu
fifa daha güzel gözüküyo ilk başta çalan şarkının adı ne yeri değil ama :D
Arkadaşlar fifanın o kadar güzel gözüktüğüne aldanmayın , grafik konusunda mükemmel ama oynanabirlik her iki platform'dada kötü bizzat kendim oynadım ne yazıkkı bir zevk alamadım arkadaşlar..
Bende vardı upload edeyim dedim :)
David Guetta