valla ne yalan söyleyeyim bu tartışmalar artık beni baydı.ne fark eder fifa veya pes.mesela ben sadece fifa oynadım bugüne dek ancak emeğe saygı lütfen.yok şunun hatası böyle,pes kötü,fifa kötü gibi laflar etmeyelim.adamlar uğraşıyor biz eğlenelim diye bırakın isteyen istediğini oynasın.ikiside eşit benim gözümde.