Arkadaşlar inanamıyorum yha abi ne güsel formaları koymuş Ben bilene sinirlendim yani nasıl berbat dene bilir...Bu gusel formalara..Ahmet Abi sen birde pes6 forma çalışmalarında formalrını sun bak nasıl mesaj akınına uğrucaksın pes 6 ile çalışmlarını bekliyoruz.Bu Arada noldu Msn den çıktın hemen.............
Çalışmaların 10 numara Sen birde hangi firmaya Yaptığını söle abi.....