bu beğenmeyen arkadaşlar daha iyisini yapsın koysun o zaman bizde daha iyisi nasıl yapılıyor öğrenelim o zaman bu bir arkadaşlar gelelim ikincisine ; ben yaklaşık 5 yıldır forma tasarımı yapıyorum zaten ayrıca ben bunları nette paylaşmak için değil daha efektif değerlendirmek için yaptım bu tasarımlar zaten elenenler kabul edilenlerin zaten şu an karşılığını aldım ve firma tarafından değerlendirildi aslında ben bunu açıklamayacaktım ama mecbur kaldım ve açıklıyorum bilginize