Nevzat_BJK bi mesajını silersen seviniriz önceki sayfalarda ve dier forumlarda sorunun cevabını bulabilirsin biraz araştırıcı olun arkadaşlar
4Synergy neco kardeş çok güzel çiziyorsun ellerine sağlık devamda edersin inş. bu arada fifada sol koldaki reklam yazılarını ters koymanıza gerek yok düz koyduğunuzda düzgün oluyor. Fifa 07den kalma bir alışkanlık herhalde. genelde öyle yapıyorlar...
.Hakan. ss al :D arkadaşlar kit raptor konusnda biraz araştırmacı olun geçen sene bnde çok çektim ama sitede anlatımlar mevcut tek ayrıntı kit raptor ı fifanın içine kurmanız geri kalanlar sitede mevcut. arkadaşım süper yapiosun formaları. yanlız bi sorum var texture ları senmi hazırlıon yoksa sitelrden mi buluon. Çok zor çizimler:):(
__OnUr__ Arkadaslar Bu Neco nun Yaptıgı hıcbırseyı yuklemeyın hepsı bozuk cıkıyor r bı gold super lıg yuklemıs yukledım oyun bozuldu bı bankasya 1.lig yapmıs yuledım oda bozuk cıktı ayıp yav ayıp arkadaslar benım oyunum bozuldu tum savelerım gııtıı sızınkı gımesın ltf..yuklemeyın..
neco_fifa Evet tekrar yeni formalar geliyor... Barca 2008-2009 Away kits - Normal ve Parlak o-edit görünüm
SirEren eline sağlık formaların gayet güzel devam edersen çok iyi olur yalnız fenerbahçe yapmamışın bi düşmanlığın mı var fenerbahçeye eğer istek alıyosan ricam bu formaları yapabilirmisin
muduroglu101 Orjinal Mesajı Yazan: neco_fifa GS Yaptım ancak biraz garip ama asıl garip olan texture:D niye kötü olsun ki müthiş bişey
neco_fifa Galatasaray 2008-2009 sezonu formalarıyla devam ediyorum şimdilik 3 tane aynı formanın farklı renk tonları var yakında diğer formalarınıda koyucam. oyun içi görüntülerini burada bulabileceksiniz