R9_ozankutlu bence mükemmel gözüküyor eline sağlık da nasıl forma yapıldığını biri videolu olarak anlatsa da bizde öğrensek fifa 07 için yapılmıştı ama oda nedense hiç bi codecle açılmıyordu :D
neco_fifa Valla forma yapmak fazla beceri işi alıyor ama face gibide zor değil ama photoshop bilgilerinin iyi olması gerekiyor geri kalanı ise texture bu kadar:D
ЦОĿKÁИ O adidas çizgileri birleşirmi sence.. :rolleyes: Birde yeni logo büyüklüğüne ayak uydurmak gerekiyor..
_wolff_ Herşey güzel de şortların tam öle olduğunu sanmıom oralara daha çok önem verirsen daha iyi olur;)
Zealist Orjinal Mesajı Yazan: borayata ya superde bişi sorcam bunu nası alıpta kitraptora aklicez?? kerdeş kit raptor 08 i açtığın zaman yukardan ekliyeceğin takımı ve hangi formanın yerine koyacağını saçeceksin(cimbom hariç türkiyede 3. forma yok bu yüzden yüklenmez)loada basıp çıkan sayfadan formayı seçeceksin nereye kaydettiysen sonra importa basacaksın yüklenmiş olacak foramının boyutu 512*512 olmak zorunda
BLACK EAGLE5 Eline sağlık kardeşim çok güzel olmuş ama bjk siyah formanın şortunun yanlarında da beyaz ve kırmıı kölşeli çizgiler var bir update edersen süper olur saolasın bir de formanın koluna şampiyonlar ligi amblemi koyar mısın?
Spawn_LP artı olarak siyah formanın omuzunda ufak bir kartal var burda yok ! saol yine de emeğe saygı !