nightmare_onur Orjinal Mesajı Yazan: mehparemm uyku uyuyamıyo musun?vay canına..neyse ddiğer topie yazdım cvbı..malesef ben sildim oyunu..çok yer kaplıo ve sevmedim..bitirdim ama oynanabilirlik 0..call of duty : united offensive yi alın diorm şiddetle tavsiyem budur! aynen katılıyorum bende bitirdim ama sırf bitirmiş olmak için çok güzel deildi yani sonunu merak ettim en çok iki adımda bi loading olmasına sinirlendim walla :mad:
DeNiZ hyr olm çal of dundy deel..kal of duğti :D ya da kal o dati ya birader sölesene sölesene çalıştı mı çalışmadı mı
ismaily Oyunun FLYBOYS bölümündeyim.Pilotumuz paraşütüyle sıvıştıktan sonra uçağa ben kullanıyorum.Sonra ne yapacağımı bilmediğimden pervaneler duruyor ve ..:( Bunrada ne yapmam gerekir bilen arkadaşlar yardım ederse sevinirim...
nightmare_onur kısa bi süre çatıştıktan sonra bizim takımdaki bi uçağın peşinden gitmen gerekiyodu galiba adama yetişemezsen motorlar duruyodu herhalde ama tam hatırlayamıyorum bi böle dene bakalım ;)
bbturk haa siz bana soruyorsunuz. yok ya çalışmadı. siz sazaten anlamadınız herhalde. ben diyorumk i medel of open gl istiyor open gl de windows 98 de çalışıyor ve ben size xp için oolanı varmı diye soruyorum
patton grafik falan manyak pasificte bence güzel bir oyun tus takımını call of duty e benzetince daha ii oluyo ben sürekli call of duty oynarım medal. a.asault ilk omaha beach den zevk aldım pasfic de pearl harbor diger bölümler sarmıo.Gidin call of duty oynayın en babası bu.
bbturk yaa onla alakası yok. cd nin içinde bir open gl var ama 98 için. bende diyorumki xp için open gl yi nereden indirebilirm. ama illede soruyorsan sahtemi diye ewt
Fa7 :applause: BU OYUN ÇOK MÜTHİŞŞŞŞŞŞŞŞ! :scn_onay: SADECE 256MB VE 128MB EKRAN KARTINLARINDA ÇALIŞABİLEN BU OYUN BENCE YILIN SAVAŞ OYUNU. SES EFEKTLERİ DE İNANILMAZ GÜZELLİKTE. BENCE DENEMEDEN HAYATINIZA DEVAM ETMEYİN :D :D :D
TWISTER Orjinal Mesajı Yazan: Fa7 :applause: BU OYUN ÇOK MÜTHİŞŞŞŞŞŞŞŞ! :scn_onay: SADECE 256MB VE 128MB EKRAN KARTINLARINDA ÇALIŞABİLEN BU OYUN BENCE YILIN SAVAŞ OYUNU. SES EFEKTLERİ DE İNANILMAZ GÜZELLİKTE. BENCE DENEMEDEN HAYATINIZA DEVAM ETMEYİN :D :D :D günaydın