ikisinide bitirdim..pacific assault berbat..oynanabilirlik yok!!
adamın kafasına 10 kere ateş ettim gebermio..bi de normalde hızlı koşmaları gerekirken ağır çekimdeler..iğrenç bi oyun ya..a.a eski ama daha ii..ha tabi + yönleri de var..
atmosfer kötü pacificte..
siz call of duty i görün be eskisi bile bunu geçio,yenisi de..
bi de 6 cd ye göre pacific çok kısa senaryo olmuş..