dancerboy ya eksik derken yanlar biraz benzememiş ama face yinede süper yani kötü demiyorum süper olmus
dancerboy kanka yanlıs anlamıosun dimi face ne kötü demedin senın ısınde zor tabi en iyisini çıkarmaya calısıosun en iyi si de zor olyo ama bn senın gibi face maker görmedim süpersin yani bütün face lerin süper
Spiranovic Çalışmalar çok güzel, ellerine sağlık kardeş.. Bu arada hangi programla yapıyorsunuz bu faceleri ? CM 07 uyumlu değil sanırım..
galatasarayli67 yorumlar için teşekkürler. himan,nonda nın resmini bulamadım.var bi tane resim ama onunla kaliteli olmaz;)bende onun için lugano yapıorm:D
himan http://img484.imageshack.us/my.php?image=kopyas2yenibitelemresmicz0.jpgfoto için ume'ye teşekkürler onun konusundan aldım :) bu arada lugano felaket süper olmuş :D
galatasarayli67 elimde bu resimden var zaten.bu resim için diodum elimde bi resim var ama kaliteli bi face olmaz die.nese genede saol hem yorumun hemde resim için:D
galatasarayli67 normalde lincoln ün kendi modeline yapıodum ama model hatalı olduğu için başka bi modele yaptım lincoln: