öncelikle yorumlar için teşekkürler
ali tandoğan,istek almıorm kendim türk takımların facelerini elimden geldiğince yapmaya çalışıorm.arda yı yapıorm şuan az bişe kaldı.ondan sonrada wederson un düzgün resmini bulursam onu yapıcam.nedenide mükemmel bi model buldum:)
dancerboy,koyduğun resimler çok küçük bunlarla face yapılmaz.face için büyük ve net resimler lazım;)
1995muzaffer1905,oyuna ekleyemezsin çünkü bu facelerin dosyalarını vermedim;)