bjklifatih Cisse super olmus vallahi :) acaba BJK nin cisse sini yaparmisin veya herhangi TSL futbolcu :) malum EA yapmiyor turk milleti seni gibi facemaker lerden bekliyor bunlari :) diger çalismalarinda basarilar
galatasarayli67 yorumlar için saolun bjklifatih,07 için cisse yapmıştım;)08 e çevirdikmi tmmdır zaten:D
AdreNaline Güzel olmuş da anlın kısmındaki saçları fazla gür olmuş oraları bir seyreltirsen tam süper olur. Eline sağlık...
Sezo1905 Emre bu konuda uzman sayıyorum artık seni.Bikaç gün içinde ea sportsu arıycam.O ara seni de överim onlara:D