galatasarayli67 yaw kardeş ne çok soru soruosun yaw video çıkarıorz gene yaranamıoz.ayrıca mesajlarını birleştir flood un babasını yapmışsın;)banlarlar seni;)
3517858 ben sana msn adresimi wersem ordan bana yardımcı olurmusun msn adresim (karakartal_guler@hotmail.com) :o
galatasarayli67 yorumun için saol full de daha güzel faceler yapıcam çünkü full de texture boyutları 2 katına çıkartıldığı için bizim işimiz daha kolay oldu;)
galatasarayli67 istek almıorm ama fabregas yapıorm şuan yapım aşamasında tek sorunu ağızı kaldı;) bide onun haricinde cisse face glicek oda bitti sayılır;)