erkans24 Baba nerde kaldı şu patch ya:D Akşama Fenerbahçe-Galatasaray maçı var.Maç moduna girmeden yayınlayın artık şu yamayı...
galatasarayli67 saolasın.valla ben bi Türkiye yunanistan maçı yaptım.yamayı biz yaptık die demiorm tezahuratları gerçekten çok iyi ayarlamışız.kendimi orada hissettim;)tezahuratlar normalden daha yüksek sesle çıkıo arkadaşlar;)hatta o kadar çok çıkıoki neredeyse spikerin sesi duyulmuo;)
Simon21 Orjinal Mesajı Yazan: galatasarayli67 saolasın.valla ben bi Türkiye yunanistan maçı yaptım.yamayı biz yaptık die demiorm tezahuratları gerçekten çok iyi ayarlamışız.kendimi orada hissettim;)tezahuratlar normalden daha yüksek sesle çıkıo arkadaşlar;)hatta o kadar çok çıkıoki neredeyse spikerin sesi duyulmuo;) Tabiki Borumu Bu :D ;)
erkans24 Orjinal Mesajı Yazan: galatasarayli67 stadçı arkadaşımızı bekliorz;)bazı stadlar onda ondan alıp yamaya eklicem;) Yama bugün kesin çıkacak mı ?
cangele9 stadçı arkadaşı bekliyouz hala stadları aldığımız halde upload edecez sorun olmazsa yayınlayacağız;)
hollyowl Hocam upload edin yamayı artık lütfen sabrımız kalmadı :) Stadçı ark gelmedi mi yaw? Bide dün emre ye bişi sormuştum ama görmei galba bu kar modu kariyer de işlemiyo heralde dimi hiç karşılaşmadım çünkü
galatasarayli67 bende hiç karşılaşmadım;) stadçımız geldi ayarlamaları yapıorz;) sorun olmazsa akşam yayınlıcaz;)
got_1_rap Sırf siz yamayı yayınlicaksınız diye gs fb maçına gitmedim :( hala gelmedimi yaff yama bekliyoruuzz malesef ki maç 0-0 bitmiş :(
cangele9 Orjinal Mesajı Yazan: Simon21 usta hadi artık ver linki!!!!!:confused: kanka aksamalar var;) sözümüzü tutmaya çalışıyoz ayın 3 ü dedik bizde bu gece çıkarmaya çalışıyoz ama daha detaylı bilgiler emrede duyduğuma göre 2 stad kaldı onlarda yapılınca yayınlanacak
zone_88 maldonado nun face linkini verebilirmisin gs67 bu arada indiremedim ama euro08 yaması için tşkler