galatasarayli67 vyorumlar için saolun. valla ben sadece stad çeviriorm ;)sunsette falan olmasını ben ayarlamıorm.hepsini deniorm hanigsinde sorun çıkarmıosa onları aktif hale getirirorm;)
galatasarayli67 yamada hepsini bulabiliceksiniz;)yama ile ilgli sler falan bi sorun çıkmazsa akşama yayınlıcaz;)
galatasarayli67 Orjinal Mesajı Yazan: galatasarayli67 yamada herşey hazır ;) tüm işlemler tamamlandı;)deneme için yamayı yapan arkadaşlara vericem ilk önce linki.sorun çıkmıyorsa pazar günü elinizde olucak yama;) bugün dememiştim pazar günü yani yarın demiştim;)yeni çim eklemiştik ve kar modu çalışmıodu onuda çözdük;)yarına yamayı yayınlıcaz arkadaşlar merak etmeyin;)
javsi Orjinal Mesajı Yazan: galatasarayli67 Orjinal Mesajı Yazan: galatasarayli67 yamada herşey hazır ;) tüm işlemler tamamlandı;)deneme için yamayı yapan arkadaşlara vericem ilk önce linki.sorun çıkmıyorsa pazar günü elinizde olucak yama;) bugün dememiştim pazar günü yani yarın demiştim;)yeni çim eklemiştik ve kar modu çalışmıodu onuda çözdük;)yarına yamayı yayınlıcaz arkadaşlar merak etmeyin;) sizin yapmış oldugunuz yamayı hangi konuda bulucaz yeni konu olarak mı eklediyorr hangi başlık adı altında olcauk bi bilgi verirmisin
hollyowl Kar modu? İnanamıyorum süper ya fifa 99 dan beri bunu bekliyodum ve siz yaptınız ha... Gerçekten bu dünyada gelmiş geçmiş en iyi fifa yaması olacak herhalde Başarılar...
galatasarayli67 yamayı çıkardığımız zaman yeni bi konu açıcaz orda bulabiliceksiniz linki;) kar modu fifa 08 de vardı ama çimler değiştirilince çalışmıodu onu halllettik;)
hollyowl Nasıl yani fifa 08 de kar da maç mı var? Bana hiç rastlamadı options ta da böyle bi seçenek yok! nasıl görebilirim???
Simon21 Orjinal Mesajı Yazan: galatasarayli67 yamayı çıkardığımız zaman yeni bi konu açıcaz orda bulabiliceksiniz linki;) kar modu fifa 08 de vardı ama çimler değiştirilince çalışmıodu onu halllettik;) Kardeşim nereye koyarsan koy ama yarın çıkar şunu :D
hollyowl Ya şimdi baktım o Olaya adamların ağzından buhar çıkıyo hepsi eldivenli uzun kol forma falan ama ben çimleri next gen yapmıştım kar falan yoktu yani çimler yüzünden mi?
galatasarayli67 ewt bzuo yenisinde o next gen çimleri geliştirdik.artık öle bi sorun olmıcak bu yama ile birlikte;)
hollyowl Muhteşem son bir soru şu an şok içindeyim zaten :) ve yamayı daha sabırsız bekliyorum, Bu kış modunu kariyerde kullanamıyoruz değil mi çünkü ben ne ingiltere ne almanya nede türkiye liginde karşılaşmadım bu olayla???