THE WIZARD istek olarak algılama bu oyuncular genç fifa oynayanların çoğu bu oyuncuları kendi takımlarına alıyorlar onun için hem senin face çok iyi olduğu için istek gibi oldu
erkans24 Hocam Nobre güzel olmuş. Sıradaki facen deivid olacaktı yapmayı unutma sakın 1 şubata yetiştir :D
galatasarayli67 saolun beyler tmm deivid yarın gelio.dayanamadım gene c.ronaldo nun face ini yaptımda:Dama bu sefer beğeneceksiniz eminim:D THE WIZARD,yama için çalışmalar bitsin yaparım.rakitiç aklımda zaten;)
sedat_gencfb sonunda banım kalktı :D bu arada galataraylı görmeyeli süper faceler yapmışsın hele hele r.carlos süper olmuş.:D
hollyowl Orjinal Mesajı Yazan: galatasarayli67 uzun bir aradan sonra zaman bulabildim ve face yaptım Ümit Karan Gördüğüm gelmiş geçmiş en güzel Ümit Karan face'i EA nın 2003 te yaptığından da güzel ne diyim yani seni EA Sports un kadrosuna alsalarda orda çalışsan bizde rahat etsek sende... Lütfen bu patch te bulunsun Euro 2008 patch inde Saygılar...
hollyowl Ama kesin bir tarihte belirtilmemiş, fakat umarım 1 şubatta çıkar yeni kariyere başlicam valla bu patch i bekliorum...
galatasarayli67 arkadaşlar yamayı yapıorz fazla bişi kalmadı;)herşey tmmlandı bi tek stadları oyuna aktarma işlemi kaldı. yamada şok olacağınız şeler var;)