Emre bana kalırsa sen bu facemakerlik işinde rakipsizsin.Senin gibi face yapana birçok yabancı siteye girmeme rağmen
rastlayamadım.Helal olsun.
Bu arada başka bir facemaker arkadaşa daha söylemiştim deivid'i dene diye.
İstersen bu deivid'le bir ilgilen ;) zaten onuda eksiksiz bir şekilde yapabilirsen(bence yapılması zor bir face) sana son sözüm - "baba sen aşmışsın" olur.