sağol güzel olmuşta ben daha çok şuna önem veririm bu abidal normalde de benziyor az çok aslında.Hane onun yerine benzemeyen ünlü ünsüz futbolcuların facelerini yapsan özellikle 4 büyüklerin ve anadoludaki futbolcuları yaparsan müthiş bir yankı uyandırırsın!.(şimdiden teşekkürler.)