erkans24 Emre hocam bizim Aurelio'nun linki tarih oldu galiba:( Oysa sana pm de atmıştım.Neyse sen bilirsin.Ben linki beklemede olacağım. Saygılar
galatasarayli67 bobo yapmadım delgado yaptım;) ama şimdi linkleri falan veremem bugünlük bu kadar.bu aralar aşırı younum gerek yazılılar,gerekse yama çalışmalarım;)
__MeSSi__ Linkini Vermediğin Faceleri Yine Patc Olarak Çıkartacakmısın? Bu Arada Mehmet Aureolio Sanki Pes 2008'deki Yüzünü Andırıyor;)
galatasarayli67 yama çalışmam var büyük bi yama çalışması yabancılar ile ortak çalışıorz;) orda tüm facelerimi bulabiliceksiniz;) pes e benzemesinin nedeni pesteki textureyi kullandım ondandır;)
must09 Selam arkadaşım face lerin harika senden iyisini görmedim bir zahmet c.ronaldo nun linkini verebilirmisin Şimdiden sağol ...
must09 Selam yine ben kusura bakma resim koymadan soyledim şimdi resmi atıyorum linki veririsen çok mutlu olurum ... Şimdiden teşekkür ederim ...
galatasarayli67 euro 2008 yaması yapıorz arkadaşlarımla o yamada tüm facelerimi koyucam;)onun iiçin o yama çıkana kadar facelerin linklerini vermeyi düşünmüorm;)