galatasarayli67 manga sago zdata 67 yi kopyala datanın içine yapıştır ve fathbuilder ı çalıştır.o zaman çalışır;) pato valla bilemeicem bende öle bişi yok.bazılarında öle oluo bazılarında öle olmuo sanırım.sorduklarımdan kimsede böle sorun olmamış:S
smog Yaa abi sen fıfa 2008 içinde bir vieo hazırlasana.Geçen seneki çok güzeldi.Valla çok kıyak olur. Hehe(:
ali2can Orjinal Mesajı Yazan: request fernano quzel olmusta sac bandi koysan daha ii olur Yok ya böyle daha iyi yüzü gözü belli olsun:D:D
galatasarayli67 yaptığım resimde saç bandı yoktu onun için böle yaptım.öle olduğunu bilseydim koyardım.saol yorumun iiçin;) ayrıca yorumlarınız için saolun beyler
Dio Hudson Orjinal Mesajı Yazan: Dragon Leo çok güzel olmus linkde beklioz bide ronaldinho ve kaka ve henry yaparmısın(çok sey istedim) yinede birini yaparsan ilk ronaldinho yap şimdiden saol çalışmalarının devamını beklioruz çalısmalarınçok iyi f.torres çok güzel olmus eline saglik
galatasarayli67 yorumun için saol ronaldinho ve henry yapmıştım zaten. kaka yı bende yapmayı istiorm ama adamın facelik resimi yok.hepsinde aşırı gülmüş;)
Sag0k3y benim fathbuilder hata veriyor biri fathbuilderinin linkini koyabilirmi ? bu arada face süper
galatasarayli67 jesus navas face imin linki istenmişti.srun vardı arkadaşımla halettik burun jesus navas DOWNLOAD
Sag0k3y kardeş bu zdata70 olarak vermissin holoskoda zdata70 di bunu atınca holosko silindi nolcak o iş ?
gsmehmetfgs ben biggui ile export edip yeni z_data oluşturdum galatasaraylı67 iznin varsa veriyim link