trapdoor SE Ronaldiniho yu fazla beğenmedim arkadaşım Henry güzel C.ronaldo'da sanki sadece Texture değişmiş gibi duruyor... anlıyamadım onda tam olarak ne yaptığını ama güzel duruyor..
Anxiety Ronaldinho idare eder.Henry süper.Ronalda sanki bişeyler eksik gibi ama yinede güzel.Ellerine sağlık.
galatasarayli67 yorumlar için saolun trapdoor SE buyur EA Sports un yaptığı ronaldo Farkı anlarsın artık;)
CaSSiNi_ Orjinal Mesajı Yazan: Kerem Evet , gördüğüm en hakiki Cristiano Ronaldo diyebilirim , Harikasın Dostum. Benim C.Ronaldo face e de öyle demiştin yalancı:D:D Eline sağlık güzel oldu bu C. Ronaldo
trapdoor SE texture değişmiş gözler dışa kaymış burunun kemer kısımı daraltılmış saçlar kabarmış sanırım ufakta olsa bi dudakta oynama var. 08 modelinin üzerine mi yaptın?!
cangele9 kardeş 07 deki başarın 08'de de devam ediyor 07deki bu arada face packin ne zaman çıkacak haber ver ya :)
galatasarayli67 abi dosyalarımın bazıları silindi:( onun için senin cangeleyi istersen upload edimm:D
cangele9 kardeş upload edebilirsen upload et bu arada yine süper bide alexin faceyi upload edersen :D
Zealist kardeş süper faceler üç büyüklerin yıldızlarını yaparsanherkes memnun olur(GS:LİNCOLN,BJK: DELGADO,ALEX:FB)
galatasarayli67 yorumun için saol onları yapmıştım ama delgado yu baya bi önceden yapmıştım aklımda zaten onuuda yapıcam;)