galatasarayli67 ewt beyler fifa 08 deki ilk çalışmam ronaldinho.demodaki ronaldinho yu beğenmediğim için kendim yaptım:D
onurkadri oo 3üde birbirinden güzel ellerine emeğine sağlık bana full oyun çıkınca kaka facesi sözü verir misin kanka