galatasarayli67 bunlar next gen kalitesi olduğu için böyleler.next gen derkende ps3 ve xbox360 için.eğer fifada next gen olsaydı yaptığımız bütün faceler böle olurdu.tıpkı pes 2008 gibi.ayrıca ea facelerini 3d studio max ile çizio.biz ise onların 3d studio max ile çizdiklerinin o edite çevirilmiş hallerini değiştiriorz.onların yaptıkları hazır modelleri kullanmak zorunda kalıorz.ben bu 3d studio max için yakında çalışmalara başlıcam.ama 3d studio max ile nasıl çizilir falan bilmiorm.araştırma yapmam gerekio;)yani öğrenip böle çizsemde fifanın pc versiyonunda böle gözükmez;) MALOUDA LİNK: DOWNLOAD
galatasarayli67 face pack çıkardım;)kurulumu falan herşeyi içinde yazıo;)önceki sayfalarda bulablirsiniz
javsi galatasarayli67 henry/beckham/kakanın senin yapmış oldugun faceleri varmı? yoksa istersen resim ekleyelim fifada kaka kakalıktan çıkmış
Sag0k3y kardeş hani 5li face yapmıştın ya orkun falan vardı onlarınki gibi setup lu olsun ben diğerini yapamıyorum
galatasarayli67 pardon o zaman ben yanlış anlamışım.zaten özerin resmi kaliteli değildi.bi tane arkadaşım holoskonun resimini yolladı holosko üzerinde çalışıorm:D
galatasarayli67 özer i yapıcaktım fakat resmi çok iyi olmadığı için istediğim gibi olmadı.arkadaşımda holosko resmi yollamıştı.holosko yaptım holosko: