No_FeaR_GS saol daben indirdim data'ya kurdum, fathi builderi de çalıştırdım fifa 2008e tıkladım, hata raporu verdi res attım yine olmad,ı dosyayı sildim, yine olmadı sorun ya bende ya dosya'da yardımcı olurmsunuz
velican Face pack mükemmel.Yanlız bende Mesut Özil çıkmadı.Bu arada Cisse şahane birebir gerçegiyle aynı emegine saglık dostum
galatasarayli67 modelden dolayı edu öle gözüküor arkadaşlar;) ea den yani benden kaynaklanmıo;) özil bende gözüküo valla:S saolun yorumlar içn
galatasarayli67 özile update çektim beyler.aslında yamada dosyası var ama big dosyasında o dosyasının adında m harfi büyük olmuş.onu düzeltirseniz düzelio;) ama yapamayanlar için ben gene upload ettim;) MESUT ÖZİL UPDATE
Sag0k3y GALATASARAY KADROSU 1Aykut Erçetin 4Rigobert Song 6Tobias Linderoth 7Okan Buruk 8Barış Özbek 9Hakan Şükür 10Cassio Lincoln 11Hasan Şaş 14Mehmet Topal 16Marcelo Adrian Carrusca 18Ayhan Akman 19İsmael Bouzid 20Shabani Nonda 22Hakan Balta 33Uğur Uçar 54Orkun Uşak 55Sabri Sarıoğlu 61Serkan Çalık 66Arda Turan 74Volkan Yaman 76Servet Çetin 87Mehmet Güven 99Ümit Karan bunları yaparmısın :D
galatasarayli67 zaten çoğunluğunu yaptım:D bana hakan balta nın büyük ve net resmini bulurasn hakan balta nın faceini yaparım;)bende onun face ini yapmayı çok istiorm;)
galatasarayli67 şuana kadar elimde güzel resimleri olan futbolcuların nerdeyse hepsini yaptım;)yabancı futbolcuların o kadar büyük ve net resimleri varki anlatamam sana.adamların heryerde resimleri var.bulmak zor değil yani.ama bizim türk futbolcuların resmini bulmak için 10 sitede arama yapman lazım.kısacası güzel ve net resimleri bulup buraya koyarsan ordan seçip facelerini yapabilirim;)
javsi anlıyorum bakarım bulabildiğim koyarım da her futbolcunun hastası değildir her illa olsun diye ama türkiye ligin de çok özel oyuncular var o yüzden diyorum zevkli olur oynaması mesela mehmet yıldız balili mehmet topuz gökhan ünal semih şentürk ümit karan bobo yusuf şimşek holoskov gökhan gönül delgado pancu sinan kaloğlu bunlar oyuna ayrı bir tat verir kanımca bulursam güzel resiler koyabilirim
galatasarayli67 bu resim bende var ;) bu arada malouda face yaptım:D bundan sonra bi türk oyuncuyu yapıcam;)
Sag0k3y tmm süper olmuş bu arada bide türklerden ziyade genç oyuncuları yaparsan ii olur manager modda kullanırıs dimiama
Sag0k3y http://www.youtube.com/v/rZ66H3iZmKk>http://www.youtube.com/v/rZ66H3iZmKk type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> böle bi faca yapabilirmisin çünkü çok gerçekci