silkici 2.lig yapmak istedim isimler takımlar oldu austuralya liginin yerine ama menejer modda türkiye nin içinde yer almıyor onu nasıl yapabilirim
cihanerel beyler creation master bende "uygulama düzgün başlayamadı" diye hata veriyor. ne yapayım??.. =/
muhammet rey fb Ya kerem ben galatasarayda aykut erçetin'e face yaptm oyun açılmıyo. Yani açılıyoda maça başlarken oyundan çıkıyo. Ama sadece galatasaray'ı seçince kapanıyo diyr takımlarda hiç bişey olmuyo direk açılıyo oyun Bi yardım edersen çok sevinirim
Kerem Orjinal Mesajı Yazan: muhammet rey fb Ya kerem ben galatasarayda aykut erçetin'e face yaptm oyun açılmıyo. Yani açılıyoda maça başlarken oyundan çıkıyo. Ama sadece galatasaray'ı seçince kapanıyo diyr takımlarda hiç bişey olmuyo direk açılıyo oyun Bi yardım edersen çok sevinirim Bunu detaylı bir şekilde anlatırsanız, yardımcı olmaya çalışırım. Ne tür yamalar yüklediniz? Güncelleme felam kullanıyor musunuz?
dardar2 monkey dragonu rapidsheradan felan upoad edin lütfen lazım inidirlmio . .. lütfen . . . dosyalar bölümündeki inidirlmio rica ediorum . ..
caspereyeshotfrkn Kerem Bey Ben patch yapmak ıstıyorum ama soyle olması gerekıyor oftas oyundan siilinck oftasın yerıne sakaryaspor yukklencek bunu nasıl basarabılırım yada pacth upload yaparsanın olabılırmıu
WinnerMan monkey dragonu ben soccergamingden indirdim ama hiç bir işe yaramıyor en iyisi creation master