DonJuan1907 belki defalarca soruldu ama türkçe spiker yapmaya heveslendim... program önerecek var mı?
thomasedison BALL MANAGER ÇALIŞMIYOOO AMA BİR KONTROL EDEBİLİR MİSİN? VE CREATİON MASTER 2008 FİFA 08 OYUNUMU BOZUYO
metinoz arkadaşlar bu fsh dosyasını açaçıyorum tanınmayan dosya diyor winrardan impGui yi masaüstüne attım ordan birlikte aç dedim dosyayı tanıttım şimdide tıklıyorum fsh ye iimogui açılıyor entere basıncada kapanıyor hiç bir şey gelmiyor acil yardım edermisiniz
prevator kardeş ben cm08 kullanıyorum yaptığım trasferleri kaydediyorum oyunda o trasferler eski takımlarında oluyor bi yardımcı olabilirimisin
kedemen arkadaslar bu oedit programını vista da calıstıramadım, calıstırabilen varsa yolunu gostersin yada calısan bir versiyonunu link ini versin lutfen cunku ben bulamadım. tesekkurler
onurkrds Orjinal Mesajı Yazan: N.G. BARISH Cok sagol Kerem arkadasim, ama Antivir Fsh tool programinda virüs buldu. Istersen tekrar gözden gecir.;) Onun yerine fshx adlı programı da kullanabilirsin.Ben de nba live serisine yama yapıyorum prolar aynı :D Fifa ya başlayacam şimdi de.
Bad123 arkadaşlar cretion master bende açılıyodu ben onda çıok yama yaptım pc kapandı açtım artık bende microsoft.NEt Framework hatası verio yardım edin ner olru
lebronjames34 arkadaşlar yaptığımız değişiklikleri yama olarak nasıl yapabiliriz yane kurulum dosyası olarak?
cronaldo0110 background nasıl yapılıo lütfen yardımcı olun...bunun programını öğranmeyi çok istiyorum