Orjinal Mesajı Yazan: yilmassh
ustad biliyorum istek almiyosun ve isin cok ama senden bi ricam olcak en acil olanindan acaba Denizli parcali kit yaparmisin lig de su anda kullan digi simdiden saol ustad ii calismalar buarada yamanizi merakla bekliyoruz..
denizlinin parçalı formasını yaptım yamada olacak zaten.tüm tsl takımlarının home+away+third+gk kitlerini yaptım.bankasya 1.lig deki tüm takımların da home+away formalarını bitirdim.yalnız 3.formayı oyuna ekleyemedim yardımcı olabilen warsa yama daha güzel olur.database den yazdım 3.formaları creation masterda da gözüküyor ama oyunda çıkmıyor fanshop a da baktım orda da yok pek altından kalkamadım anlayan varsa lütfen yardımlarını bekliyorum