Katılıyorum.Gökhanka bencede çok güzel formalar yapıyor.Fakat mat olanlarını yapmayıda düşünebilir.
En azından 4 büyüklerin mat formalarını yapabilir.Çünkü parlak formaları seven çok kişi olabilir fakat
mat forma isteyen kişilerinde istekleri dikkate alınmalı.