demo tam sürümün hiçbir zaman tıpkısının aynısı olmamıştır!fifa 08 in tam sürümü çıksın siz görürsünüz.tamam pes 2008 de güzel olacak ama "fifa 08 in demosu fifa 07 nin aynısı olmuş" demek doğru değil.bi tam sürümü çıksın sabır edin 10 gün kaldı tam sürüme(yaklaşık olarak)