ya oynadım fifa08 demoyu çalım atılmıyo adamın yanından keçemiyon top kendinden adama çarpıyo.fifa07nin aynısı.küçük kız kardeşime dedim bak fifa08 çıktı diye bana;
''hade len kimi kandırıyon bu fifa07''dedi. 9 yaşında kız bile anlıyo fifa oynayanların enayiliğini.daha ne diyelim.