Orjinal Mesajı Yazan: Curcuna
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: Ayrton Senna Da Silva
Kusura bakma ama seninde bu yorumun "saçma salakça". Sonuçta futbolcularda insan öyle değil mi? Oradaki futbolcuların başına birşey gelse bunun hesabını nasıl verecek Tefefe başkanı?
Sıcaklık - hkame hataları bizim oynadığımız futbola nasıl etki ettiğini düşünmen gerekirdi sanırım. İbrahim denen futbol düşmanı sahanın heryerinde oyuncularımızı biçti. Ve hakem inadına kart göstermedi. BBunun oyunculara ne derece etki ettiğini söylememe gerek yoktur herhalde.
Neyse saçmalamaya devam etmeyeceğim. Ve an itibari ile 5 para etmez futbol için üyelğimin kapatılmasını talep ediyorum.
Saygılar.
Dediğim Gibi Yine Olayın Başka Bir Yerinden Tuttun Döndün Dolaştın Başa Döndün.
O Sıcaklık Sadece Sizi Etkilemiyor.
Tabiki Futbolcu Sağlığı Açısından Zararlı Ama Sen Yenilgiye Kulp Bulmak İçin Konuşuyorsun.
@ Ulaş
Her Hafta Aynı Olayları Aynı Kişiden Duymak Bir Süre Sonra Sıkmaya Başlıyor.
Her hafta ayni federasyonun hakemlerinin ayni takimin aleyhine ve ayni takimlarin lehine hata (!) yapmalarida benim canimi sikmaya basliyor.
"Bravo iki haftadır 36 derece sıcaklıkta maçı oynatan federasyon"
ben buna bi çift laf edeceğim.
Dün Manisaspor-Galatasaray maçı da 38 derece sıcaklıkta oynandı ve her şeye rağmen iki takım da varını yoğunu ortaya koyup biz futbolseverlere muhteşem bir futbol izlettiler.Kimsenin sana veya bi başkasına bi kastı yok.Gördüğün gibi yaz olması dolayısıyla tüm takımlar futbollarını bu ortam şartlarında oynamak zorunda kalıyorlar.Sonuçta o sıcaklıkta senin futbolun olumsuz etkileniyorsa burda federasyonun suçu yok.Dediğim gibi bunlar futbolda olan şeyler.Geçin bunları artık lütfen.
Yani sen burda Manisa'da gece sıcaklığının 38 derece olduğunu iddia ediyorsun. Pes yani....
Orjinal Mesajı Yazan: Gökhan
Sizinde Kafanızın Almadığı Birşey Var ki Bu Takım Avrupa"da Top Oynuyor, Güzel Oynuyor. Ama Bunu Kabul Etmek İstemeyenler Var Nedense.
Takim lig maclarina tam konsantre olamiyor.