Orjinal Mesajı Yazan: Venom
Pardon da federasyon ne yaptı, kaleleri mi küçülttü gol atamayasınız diye, ayağınızdan mı tuttu. Hatayı gol atamayan oyuncularınızda arayın biraz ya.
Son iki haftadır maçları 18:00'de oynuyoruz. Ankara'da gölgede bile 36 derece sıcaklık varken bu saatte maç oynanması sizce ne kadar doğru? Bütün bu yaşanan olaylardan sonra hala federasyonu destekliyorsanız helal olsun.
Orjinal Mesajı Yazan: Curcuna
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: Ayrton Senna Da Silva
Bravo Barış Şimşek. Bravo Zico. Bravo iki haftadır 36 derece sıcaklıkta maçı oynatan federasyon. Bravo oyunculara su molası vermeyen hakem. Bravo İbrahim. Az daha zorlasan kırıcaktın bir kaç oyuncunun bacağını. İnşallah yediğiniz kul hakları bir gün başınıza dert olur.
" Köpeğin Duası Kabul Olsa Gökten Kemik Yağardı " Diye Bir Söz Vardır Ama Söylemiyorum;)
"Bravo iki haftadır 36 derece sıcaklıkta maçı oynatan federasyon" Diye Saçma Sapan Salakça Bir Söz Söylemişsin İyide Kardeşim Karşı Takımda Aynı Şartlarda Oynamıyor mu ?
Baştan Sona Tüm Lafların Ofsayt.. Anlık Sinirlerle Foruma Gelip Zırvalayınca Kendini Büyük Adam mı Sanıyorsun.
İki Düşün Bir Söyle ki Rezil Olma.
Önce Oynadığın Futbola Bakacaksın Sonra Hakem,Sıcaklık,Ot-Çöp,Mafya Gibi Olayları Araştıracaksın.
Artık Başka Bahaneler Bulun.Yakında Avrupa'da Oynayacaksınız Burada O Bahaneler Kurtarmaz Sizi.
Neyse Boşa Konuşuyoruz Zaten.. Yine Anlamayacaksın Bu Dediklerimi Olayın Başka Bir Yerinden Tutup Saçmalamaya Devam Edeceksin Ve Yine Banlanmayacaksın. Biz Hakemleri Eleştirdiğimizde Neler Olduğunu Herkes Biliyor.
Kalın Sağlıcakla.
Kusura bakma ama seninde bu yorumun "saçma salakça". Sonuçta futbolcularda insan öyle değil mi? Oradaki futbolcuların başına birşey gelse bunun hesabını nasıl verecek Tefefe başkanı?
Sıcaklık - hkame hataları bizim oynadığımız futbola nasıl etki ettiğini düşünmen gerekirdi sanırım. İbrahim denen futbol düşmanı sahanın heryerinde oyuncularımızı biçti. Ve hakem inadına kart göstermedi. BBunun oyunculara ne derece etki ettiğini söylememe gerek yoktur herhalde.
Neyse saçmalamaya devam etmeyeceğim. Ve an itibari ile 5 para etmez futbol için üyelğimin kapatılmasını talep ediyorum.
Saygılar.