Kerem Orjinal Mesajı Yazan: matrockmamy pek tatmin etmedin beni ama iyi gidiosun. renkler çizimler güzel ama hataların çok fb formasının frontunda sanki bütün önyüzü ortaya sıkıştrmışsın gibi... çok ince çizgiler fln... O da Ayrı bir Tekniktir Harikasın Neco ;)
neco_fifa matrockmamy senin formaların varmı varsa sölede bi baqaq:Dçok iyi düşünüyosun bunu bizede göstermelisin;)
White Albatros Karde şNeco Artık fifa 08 de yani buraya gelip manchester united forması yapacağını sanmam en iyisi benimkiler