neco_fifa 2007/2008 Sezonu Yeni Formalarım Artık Burada !!! ___ İlk Olarak Beşiktaş Away Front 2007/2008 Fenerbahce Away Front 2007/2008 Liverpool Home Full 2007/2008 | Galatasaray Away Full 2007/2008
himan formaların güzel yalnız galatasarayın avea logusunu bence biraz büyült çok küçük olmuş birde istek forma yapıyormusun yapıyorsan bana trabzonspor 2007-2008 ve beşiktaş'ın alternatif simsiyah forması warya onu yap çok makbule geçer ;)
matrockmamy çizimlerin kötü kanka biraz kenarlardaki figürler fln olmamış @samet rashed ın topicinde var ;)
neco_fifa matrockmamy kardes rashed arkadasın formalarına baktım ancak formaları kalitesiz bence cünkü çizim falan demişsin ancak onun konusunda formalarında çizgi yok bile sadece kopyala yapıstır yapmıs gibi kusura bakmasın ama yani
rashhed Orjinal Mesajı Yazan: neco_fifa matrockmamy kardes rashed arkadasın formalarına baktım ancak formaları kalitesiz bence cünkü çizim falan demişsin ancak onun konusunda formalarında çizgi yok bile sadece kopyala yapıstır yapmıs gibi kusura bakmasın ama yani arkadaşım ben nerede kopyala yapıştır yapmışım formalara bok öyle konuş ben senn formalarına laf atmıyorum emeğesaygılı ol
matrockmamy pek tatmin etmedin beni ama iyi gidiosun. renkler çizimler güzel ama hataların çok fb formasının frontunda sanki bütün önyüzü ortaya sıkıştrmışsın gibi... çok ince çizgiler fln...