ua93berkay bak fan editör buldum şimdi yorgunum uyucam yarın divshare upload edip sana wersem olur mu?
OziLy :( :( :( üzgünüm ama bence artık üzülebilirsin.aynı şey bana oldu ama benim param bitmişti.o zamanlar onu bilmiodum.:(
cHaMpIoN Orjinal Mesajı Yazan: yeter be bak fan editör buldum şimdi yorgunum uyucam yarın divshare upload edip sana wersem olur mu? Valla çok güzel olur yarın buraya yazarsın o zaman çok teşekkürler şimdiden :) saricehennem sen umutsuz konuşmuşsun ama olsun ben umudumu yitirmedim :D Sana da teşekkürler yardımın için :)
cHaMpIoN Ya ben bu programı denedim ama saveli oyunlarda olmuyor sanırım. Çünkü takımı düzeltmeye çalıştığımda eski oyuncular gözüküyor.. Nolcak şimdi? :(
HuMBeRTo takım 16 ya da 18 - tam hatırlamıyorum - kişiden aşşağı düşünce bitiyo . Oyuna başlarken yazıyo
Misket Limonu Kolonyası ben de burdan pes 2008 için atletica madrıdli master lig save indirdim.2015 sezonunda game over oldu, çünkü van der vaarta 50000p önerdim geldi ama takımın p si -17000 oldu ve game over
BursaMania Beyler burda adamın parası yeterli, game over ya para yetersizse olur YA DA TAKIM 16 KİŞİDEN AZ KADROYA SAHİP OLURSA OLUR! Kesinlikle 16'dan az oyuncun var, Master Lig açtığınızda ilk gelen yazıları okuyun, orada yazıyor;)
38_YUNUSO_38 arkadaşlar en son mesaj 26.08.2007 bu tarihte yazılmış ölü bir konu yani canlandırmaya gerek yok ...
MaDkiLL Orjinal Mesajı Yazan: mancanman KADRONDA ÇOK AZ OYUNCU OLDUĞU İÇİN OLABİLİR EN AZ 16 OYUNCU OLMASI LAZIM En son mesaj 2 yıl önce yazılmış diyoruz, siz hâla ölü konuyu canlandırmaya çalışıyorsunuz! Yazsanız bile, kimse bakmayacak ki!